هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

سامانه مسابقات
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» سه شنبه 2 تیر 1405  3:29 PM
----------------------------
» یکشنبه 31 خرداد 1405  1:52 PM
----------------------------
» جمعه 29 خرداد 1405  9:44 PM
----------------------------
» سه شنبه 26 خرداد 1405  3:27 PM
----------------------------
» شنبه 23 خرداد 1405  11:30 AM
----------------------------
» پنج شنبه 21 خرداد 1405  5:36 PM
----------------------------
» سه شنبه 19 خرداد 1405  4:13 PM
----------------------------
» سه شنبه 12 خرداد 1405  3:44 PM
----------------------------
» سه شنبه 12 خرداد 1405  3:36 PM
----------------------------
» جمعه 8 خرداد 1405  9:51 PM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
پنج شنبه 20 اسفند 1394  9:49 PM
فاطمه رجبی سرپرست هیأت تنیس روی میز شهرستان شاهین شهر و میمه شد

فاطمه رجبی سرپرست هیأت تنیس روی میز شهرستان شاهین شهر و میمه شد

به گزارش سایت هیأت تنیس روی میز استان اصفهان، مهدی تکابی طی حکمی فاطمه رجبی را به عنوان سرپرست هیأت تنیس روی میز شهرستان شاهین شهر و میمه منصوب نمود.

 

متن حکم به شرح ذیل می باشد:

سرکار خانم فاطمه رجبی

با سلام؛ احتراماً با توجه به تعهد و سوابق کاری جنابعالی به عنوان سرپرست هیأت تنیس ­روی­ میز شهرستان شاهین شهر و میمه منصوب می گردید؛ امید است با استعانت از پروردگار و در پناه عنایات حضرت ولی عصر در راه خدمتگذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوشا باشید.

                                                         

                                                                مهدی تکابی

                                                                 رئیس هیأت تنیس روی میز استان اصفهان