هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

سامانه مسابقات
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» سه شنبه 2 تیر 1405  3:29 PM
----------------------------
» یکشنبه 31 خرداد 1405  1:52 PM
----------------------------
» جمعه 29 خرداد 1405  9:44 PM
----------------------------
» سه شنبه 26 خرداد 1405  3:27 PM
----------------------------
» شنبه 23 خرداد 1405  11:30 AM
----------------------------
» پنج شنبه 21 خرداد 1405  5:36 PM
----------------------------
» سه شنبه 19 خرداد 1405  4:13 PM
----------------------------
» سه شنبه 12 خرداد 1405  3:44 PM
----------------------------
» سه شنبه 12 خرداد 1405  3:36 PM
----------------------------
» جمعه 8 خرداد 1405  9:51 PM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
دوشنبه 10 اسفند 1394  12:11 PM
نفیسه گلشیرازی به عنوان رئیس کمیته توسعه و دبیر شورای طرح و برنامه هیأت تنیس روی میز استان اصفهان منصوب گردید

نفیسه گلشیرازی به عنوان رئیس کمیته توسعه و دبیر شورای طرح و برنامه هیأت تنیس روی میز منصوب گردید.

به گزارش سایت هیأت تنیس روی میز استان اصفهان، مهدی تکابی طی حکمی نفیسه گلشیرازی مربی درجه یک و دانشجوی دکتری مدیریت ورزش را به عنوان رئیس کمیته توسعه و دبیر شورای طرح و برنامه هیأت تنیس روی میز استان اصفهان منصوب نمود.

 

متن حکم به شرح ذیل می باشد:

 

سرکار خانم نفیسه گلشیرازی

با سلام

پس از حمد خداو درود و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)، احتراماً با توجه به تخصص جنابعالی به عنوان رئیس کمیته توسعه و دبیر شورای طرح و برنامه هیأت تنیس روی میز استان اصفهان منصوب می گردید؛ امید است با استعانت از پروردگار در راه خدمت به توسعه تنیس روی میز موفق و مؤید باشید.

 

                                                                                    مهدی تکابی

                                                                                رئیس هیأت تنیس روی میز استان اصفهان